Mrve26 kizlar 34+5 haftaligim ve dunden bu gune karnım kasiklarim agriyo ozelliklede geceleri bu aksamda baş donmem ve mide bulantim basladi tansiyonumu olctum gayet iyi sekerimi olctum ne olur ne olmaz diye oda gayet iyi boyle bi durum yasayan var mi? 🤔🙏
Obsesifk Mrve26 geçmiş olsun canım niye gitmedin hastaneye kaç gündür ölesin bence bi git yada doktoruna yaz
Mzeynepp 35 haftalığım. Bende de ara ara ağrı oluyor ama baş dönmesi falan olmadı canım,bir de doktoruna sor istersen 🙁
Mrve26 Mzeynepp bu saattede aramak istemedim adami cok Fazla olmadi gecti suanlik ama o kasik agrisi aksamlari karnimin cokkk gergin olmasi bu yuzden yataga yatamiyorum gece uyurken agrim oluyo heralde ki eşim inledigimi duyuyomuş uyandirdi dun gece beni iyimisin diye bilmiyorum ya dun ve bugun cok tuafim 😣
NeslihanPiaAbac Mrve26 benimde sanki bacaklarımı ayırıyorlarmış iki yandan gibi bir ağrı var dün akşamdan beri kasıklarıma doğru kemiklerimde.Karnımda sertleşti ama bebeğin hareket alanı kalmadığı için dediler ona. Bulantım yok.34+6tım bende.Yarın bi doktorunuzla konuşun isterseniz bende ağrımı soracağım cuma kontrolüm var.
Mrve26 NeslihanPiaAbac bende cumayi bekliyorum cnm kontrolum var benimde yarin arayip sorucam valla oyle tuafimki kasiklarim bugun gunduzsanki adet olucakmisim gbi agridi aksamda yine hafif agridi gecti karnim acayip sertlesti bugun anlamadim bi tuaflik var ama ya gunler yaklasti diye yada baska bi durum var hakkimizda hayirlisi 🙏
NeslihanPiaAbac Mrve26 inşallah olumsuz birşey yoktur.Artık günler çok zor geçiyor hayırlısıyla bi kucağımıza alsaydık...Sağlıkla gelsinler inşallah
Mrve26 NeslihanPiaAbac AYNN CNM HAYİRLİSİYLA Bİ GELSELER DUNYAYA KUZUCUKLAR BU HUZURSUZ GECELER GUNDUZLERDE BİTECEK ELBET 🙏❤
Mrve26 Obsesifk kuzum az daha dayanim dedim bebis oynuyo Allahtan icim o konuda rahat cuma gunu kontrolum var az daha sabredim bakalim ne olcak ama yarin aricam doktorumu 😣🙏
Obsesifk Mrve26 ay inşallah açılman falan yoktur ama yazdıktan sonra düşündümde yalancı sancı olabilir bulantın korkuttu beni inş bişey olmaz 🙏🏻🙏🏻
Mrve26 Obsesifk resmen bugun başim dondu aksam baya kotu oldum sonra kustum sonrada kasigim agridi ve attim kendimi yataga azcik uzandim dinlendim karnim tas gbi oldu suandada vajinamda kafasi var surekli oynatiyo suan resmen kendimi dinliyorum gidisati takip ediyorum
Obsesifk Mrve26 sanada varya kızıcam haa sanki başın mı ağrıyorda dayanim diyorsun bebek o bebeekk bişey oldu mu yaz hemen doktoruna gerekirse ara yoksa bak evini bulur gelir döverim seni hee böyle kabız gibi olursan sakın ıkınma tamam mı
Mrve26 Obsesifk tamam kuzum tmm kizma bana bide bugun cok tuaf bugun isal oldum ben anlamadim bugun iyi degilim ya dogum belirtilerine bakiyom sanko beni tatif ediyo yada piskolojikmi anlayamadim ne bilim ya korkuyorum suan 😥
Obsesifk Mrve26 korkma ılık bi duş al biraz rahatla uyuma çalış yarında hemen doktoruna yaz zaten seni çağıracaktır direk ❤
Sebla55 Bende 35haftalıgım karnım davul gıbı ogleden beri nstye gittim cıkmadı ama bı agrı var karnımda anlamadım gobegımın sag tarafında gaz sancısımı acaba dıyorum tuvaletede cıkamadım cünkü çok rahatsızım 😕
Lovebaby32 Sebla55 merhaba bi kaç ay önce ense kalınlıgı çıktıgını yazmıssınz nasıl bebeğiniz herşey yolunda mı cevaplarsanız sevinirim
Mrve26 Sebla55 sizinki buyuk bi ihtimal tuvalete cikamadiginiz icin bagirsak dolulugunun tahatsizligini hissediyosunuzdur gaz vs gbi ama ins sizinde farkli bi durumunuz yoktur malum artik haftalar yaklastikca bizdeki degisim hizla artiyo bakalim HAYİRLİSİ ALLAHTAN 🙏