Betul_01 bende necati beye gittim hep haftasıyla uyumluysa haftasıyla uyumlu diyoruz dedi 30 haftadan sonra kilosuna bakıyorum dedi cok takılma demişti cok ilgili birisi sorduğunuz herseye cevap veriyor bi randevu alıp bakın sıra bulmanız cok zor oluyor ama