Kızlar merhaba benim kasıklarım ağrıyor ve ara ara sancım oluyor öyle anlık sizce normal mi benimle aynı sorunu yaşayan anneler var mı acaba Ayağa ilk kalktığım da yürürken çok zorlanıyorum yatakta dönerken felan ağrı oluyor kasığımda Çok şükür bebeğim iyi hareketlide baya zorlanıyorum sadece