Kizlaaaar bugun randevum vardı cinsiyeti sordum doktor iyice baktı ve erkek dedi net bir şekilde ultrasonda bende gördüm🙈ikili taramada kıza benziyo demişti ama ben en başından beri erkek hissediyordum ve hatta rüyamda doğum yaptığımı ve bebeğimin erkek olduğunu da görmüştüm eşimle iddaya girdik ve ıddayı ben kazandiiim🤰😊🥰Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın