Bende 20 haftalık hamileyim. 2. Gebeliğim ve Meltem Antalyalıya doğrum paketi aldım ordan. 3 yıl önce ilk doğumumu da kendisi yapmıştı yine orada. aşırı aşırı memnun kaldığım ve çok iyi bir doktor olduğu için yine ondan şaşmadım. Tavsiye ederim. Elif Hoca çok yoğun oluyor ve genelde yoğunluğundan sezeryana yönlendiriyor veya verilen tarihten erken alıyor diye duymuştum ilk gittiğimde. O sebeple hiç onu düşünmemiştim. Ama herkes onunda iyi olduğunu söylüyordu 3 yıl önce