hanimlar, 5 yil dua ettikten her gun agladiktan ve umudumu tamamen kaybettikten sonra bu sabah “yeter artik negatifi goreyim de icim rahatlasin adet olayim” diye yaptigim test pozitif cikti. Hala şoktayim olmuyordu cunku ne yapsak. Kostum hastaneye kan verdim beta 324 cikti. 2 gun sonra bi daha kan vericem. Siz kac ile ogrendiniz ve katlandi mi? Cok uzun yillar olmadigi icin her sey saka gibi geliyor.