Kızlar selam bugün bebeğimi gördüm kalp atislarinida dinledim çok şükür:) ama sat tarihine göre 7+3tu bugün ultrasonda 5+5 gözüktü doktorda sen sat tarihini sallarınki dedi yani doktorum zaten biraz ters birisi 2 hafta sonra tekrar gel dedi ama ben başka doktora randevu aldım. Birde eşimi içeri almadılar bebeği göremedi malesef üzüldü bende üzülme birdahakinde özele gideriz duyarsın kalp atışını dedim özelde alıyorlarmi ?