Caneyy Arkadaşlar tecrübelerinize ihtiyacım var. Oksapar iğne kullanıyorum nereden vursam orası kızarıp kabarıyor benek benek oluyor alerji yapıyor sanırım. Bu şekilde olan var mı nasıl bir tedavi uyguladı doktorunuz size
mlsmrtgl Caneyy alerji degil bence o iğneden dolayı olağan bse . Çok mu kabarıyor. Yoksa sinek ısırığı gibi mi ?
Busimss Caneyy benek benek olması ilginç ama kızarması normal belirli bir süre sonra geçiyor. Bu durumu doktorunuza söylediniz mi ?
Sssedaa Caneyy benim ilk kullanmaya başladığım zamanlarda vurdugum yer nokta gibi kırmızı oluyodu ama artık olmuyo. Alerji değildir heralde ama yine doktora sorabilirsiniz
Cigdemveminik Caneyy iğnenin yan etkileri var sinek ısırığı gbi oluyor kan topluyor yada kızarp morarıyor bu normal sayılıyor ama tedirginsen doktoruna göstermelisn
Caneyy mlsmrtgl normalde 20 gündür kullanıyorum. Ama son 5 gündür böyle tepkiler gördüm. Göbeğim baya kabardı ve kızardı doktoruma gösterdim kolunu dene dedi. İki gündür kolumdan vuruyorum bugün de benek benek oldu kolum.
Caneyy Sssedaa nokta gibi değil de belirgin bir kızarma,kabarma oldu çok da tedirgin oldum kullanmam gereken bir ilaç onsuz olmuyor.
mlsmrtgl Caneyy doktorunuza yeniden durumu bildirin . Ufak tefek sinek ısırığına benzer oluyor bende ama sizin anlattığınız durum baya şiddetli
Caneyy Tekrar doktora gideceğim inşallah önemli birşey değildir. Tansiyon için levotiron ve progestan kullanıyorum bunların bir arasa kullanılmasından olabilir mi diye de düşündüm.
Caneyy Gebegunlugu canım Trabzon’da yaşıyorum daha yeni başladım kullanmaya bulmuştum bir eczane de sizin iliniz neresi elimden geleni yaparım tabi ki
Caneyy Gebegunlugu canım bende bir ay önce falan almıştım bugün doktoruma gittim alerji tarzı yaptığı için başka markasını yazdı muadilini. Ama nereye baktıysam yok Trabzon’da da yarın başka taraf da eczaneler var oraya bakacaz eğer orda bulabilirsem sana eczane ismini veririm istetirsiniz.