Kızlar hamileliğimin ilk haftaları peynirimden yoğurduma ayranıma hatta sütüme kadar yiyip içiyordum. Normalde süt mideme dokunur benim, hala da öyle. Hatta ayranı su gibi içiyordum hergün. Ama gelin görün ki 11. Haftamdan başlayarak şuan(15+5)a kadar ne yoğurt ne ayran ne de süt içebiliyorum sabahları zorla birşeyler karıştırarak peynirimi tüketiyorum fakat yoğurt ve ayran içtiğimde kusuyorum ya da midem bütün gün kaynıyor ağzıma geliyor. Ben anlamadım internetten araştırdım birşey de bulamadım. Böyle birşey yaşayan, duyan veya okuyan var mı?