elifkubat19 canım bende 15. Haftalığım.. benim çok fazla aktif olarak iş yaptığım da ve ayakta kaldığım da oluyor doktoruma sordum, ozaman iş yapmayacaksın ağrıya bağlı kanama başlar Allah korusun düşük bile olabilir dedi.. erkenmiş canım daha bel ağrısı için çok dikkat et olur mu..