Bende de aynısı vardı ayaklarım son günlerde çok şişti . Doğum yaptım ıkı gun snra cok daha şişti . Normal zamanda olsun hamile ilken olsun hiç tansıyonum çıkmazdı benım. Bıanda yükseldi sürekli kontrol ettiler . İki gün böyle sürdü snra Doktorum bakması için özellikle nefroloji bölümünden bi hoca getirdi baktı muayne etti. İdrar istedi . İdrarda protein kaçağı var dedi ilaç verdi . Bazen böyle oluyor protein kaçağından dolayı . Baktır bi