Ysmnhmt Merhaba anneler 23+1 günlük olduk biz bu hafta kuyruk sokumu ağrım var doğru düzgün oturamiyorum uzun süre ayakta yada oturarak gecmiyor bide sürekli vücudum şişiyor Ödemim var neler önerirsiniz
SevilayBayram Ysmnhmt 1 haftadr bnde de var vallaa ama krem falan da süremiyorm eşim doktor çok krem taraftarı deil geçmesini bekliyorum öylece
Funda1983 Ysmnhmt rahim büyüdükçe oluyor bu ağrılar dr.um normal dedi sürekli ayakta durmayın veya oturmayın istirahat edin geçecektir
Ysmnhmt Funda1983 teşekkür ederim sürekli sabit kalmamaya çalışıyorum bi ağrımaya başladığı zaman bütün gün sürüyor. 5 dk oturamiyorum yakında doktor randevum var endiselenmem gerekiyor mu bilmiyorum
Funda1983 Ysmnhmt genelde normal diyor dr.lar baski yaptığı içinde ağrı oluyor yine tabiki dr.unuza sorun benimde oluyor ama ara ara dün kontrolüm vardı dr çok normal hem rahim hem bebek büyüyor ondan oluyor dedi