31+1 haftalığız bugün kontrole gittim bebeğimin 2 hafta geriden geldiğini öğrendim moralim alt üst oldu üstüne üstlük birde erken dogum riskim var bebeğim çok aşağıda kilosu 1.500 gram çok küçük ben napıcam allah askına doktorum aşırı ilgisiz hiç bir sorumu net cevaplamıyor 😌 sizdede bebeği böyle olan oldu mu hiç sonradan kilosu düzelen