Hnifeatr Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim ve yoğun sarı renkte akintim var 4 5 gündür. Bu neden kaynaklanıyor olabilir baya çoğaldı çünkü. Doktor randevuma 1 hafta var . Sizlere sormak istedim (:
Klnc Hnifeatr aynı durumdan şikayetçiyim canım az önce doktordan geldim eğer kokusuz ve rengi şeffafsa sorun yok normal dedi çok afedersin kokulu ve renkliyse muayene etmem gerekir normal değil dedi
Dmrasln Hnifeatr Ayni şey bende de oluyo koku ağrı falan yok ama sarı yoğun bir akıntım var idrar tahlilide geçen hafta temiz çıkmıştı dogum yaklaştığı için mi oluyor acaba
Hnifeatr Dmrasln yarın bende sağlık ocağına gidicem tahlil yaparlar orda merak ettim çok tedirgin oldum . Allah sağ saglim kucağımiza almayı nasip etsin 😇
Busimss Hnifeatr bende hafif var ama kokulu değil tam sarı da değil açıkcası o yüzden doktoruma danışmadım hiç kokulu olursa sıkıntı diye biliyorum
Eceklc Benimde aynı öyle akıntım geliyordu doktorum idrar tahlili ve özel bir pet verdi taktım 45 dk yürü dedi birşey çıkmadı herşey normal dedi
BusraVeli Hnifeatr Canım 35. Haftadan beri benim de akintilarim çoğaldı ben test yaptırdım enfeksiyon için temiz çıktı doktorumda bu haftalarda artması normal dedi sürekli kuru tut kendini enfeksiyon olmasın dedi sende için rahat etsin diye enfeksiyon var mı yok mu diye baktirabilirsin
Hnifeatr BusraVeli tamam cnm çok saol . Günlük ped kullanıyorum günde 3 4 kez değiştiriyorum. gece yatarken çıkarıyorum. Sen kullanıyor musun ? Günlük ped den bisey olmaz sanırım
BusraVeli Hnifeatr Ben çok sevmiyorum günlük ped kullanmayı iç çamaşırı degisiyorum ama ped daha iyi olabilir tabiki
leyla25 Hnifeatr günlük ped maalesef mantar ve enfeksıyonu arttırıyor orayı terlettiği için, benim bu yüzden hep tekrarlıyordu. Sonradan eşimin pamuklu atletını parçalara böldüm güzel ütüleyip onları kullanıyorum gerçekten farketti tavsiye ederim.
Misssimsek Hnifeatr bende 35 haftaligim benimde cok akintim var sarimsi beyaz bazen şeffaf kokusuz. Çamaşır.degistirmekten bıktım. Günde 2 kere değiştiriyorum bazen o derece fazla. Kokusuz olduğu sürece sorun olduğunu düşünmüyorum
Hnifeatr Misssimsek bende oyle düşünüyorum. yarın sağlık ocağına gidicem nedeni falan sorucam test yatiricam ona göre burdan yazarım sizlere neden olduğunu (:
Misssimsek Hnifeatr sevinirim canım yazarsan. Aslında bugün bende sağlık ocagindaydim ama hiç aklıma gelmemiş sormak. Kontrolumde sali günü.