Merve10 Merhaba anneler dün spinal anestezi ile doğum yaptım fakat şiddetli şekilde boyun ağrısı çekiyorum sıvı tüketimimde yeterince var başına böyle bir durum gelip çözüm bulan var mı acaba. Kafamı kaldıramıyorum dikiş yerinden çok boyun baş ağrısı var
EbruCnr Merve10 Boyun ağrısını bilmiyorm ama benim ikinci doğumumda baş ağrım çok olmuştu bitter çikolata sade kahve tüketiyordum. Boyun ağrısı markozla ilgili mi oluyor doktorunuza sordunuz mu
Lara44 Merve10 canım hayırlı uğurlu olsun öncelikle sağlıkla büyüsün minik 👼🏻🙏🏻 Bende geçen sene spinal ile Doğum yaptım bi arada bende de ağrı oldu ve o bölgeye sıcak su torbası koydular geçti sende söylersen yardımcı olurlar bol şade kahve iç 😘