Mine8191 14 haftalık hamileyim Bilmiyorum belki de gaz ama hep solda iki gündür böle tarif edilmez bi his bi kaç saniyelik kıpırdanma gbi oluyor geçiyor hiç bu haftada yaşayan oldu mu
Fatma8988 Mine8191 illa gaz olacak diye bişey yok canım. Bende hissetmiştim 13. Hafta içimden balık kayar gibiydi. Hersey olabilir yani bebekte olabilir;)
Evita Mine8191 az kaldı bi kaç hafta daha dayan, bebek hareketi olunca zaten direkt anlıyorsun, kafanda şüphe olmuyor:)
Bahriye06 Mine8191benim 4.gebeliğim ben de çok çok erken haftalarda sol da hissettim bir kaç gün arayla sonra 18+4 de kadar hissetmedim 2 gün önce tekrar başladı hareketleri pazartesi salı çok güzel hissettim ama bu gün hiç hissetmedim
TAkilicci Mine8191 neden erken olsun ben 13. Haftamda hissettim biricik oğlumu 🙂 doktoruma söyledim mümkündür zayıflar erken hissedebiliyor demişti anneme elini koydurmuştum o da bebek demişti❤️