Hira_meyren insanlar ne zorluklarla doğum yapıyor benim ablam 2 ölüden sonra tekrar çocuk sahibi oldu iki bebeğini kaybetti ama lohusalığını yaşadı sütü de bitmedi dikişleri bile iyileşmeden doktor 6 yıl asla hamile kalma demesine rağmen tekrar hamile kaldı ve kucağına aldı öok şükür. Demek istediğim 4 sezeryan evet zor ama bebeği aldırmak daha kötü göz göre göre bebeği aldırmayın. Dolyorlar söyler ama rabbim isteyince o evladı da 4 sezeryan gibi doğuruyorsunuz. Lütfen doktor dedi diye aldırmayın kıymayın o cana. O artık sizinle bir parça. Size gerçekten zararı yoksa yapacağınızı düşünüyorsanız kıymayın lütfen evet siz önemlisiniz aöa rabbim eğer isterseniz size yardım eder emin olun. Lütfen girmeyin o canın günahına ömür boyu güzel uyku uyuyamaz nefes alamazsınız. İnanıyorum ki sizde istemiyorsunuz. Lütfen başka doktorlara da danışın tek bir doktorla kalmayın ve aldırmayın. Rabbim size o canı naip etmiş sizi seçmiş lütfen…