0101sevo ayy en nefret ettiğim şey birde eşimin ailesinden 50-60 yaş üstü kadınlar biz hamileyken çay kesiyorduk çaylıkta doğum yaptık falan diyolardı çıldırıyordum 😁 onlar eziyet çekti diye bizde mi çekeceğiz ne saçma. Bunları geçtim bir de her ay kontrol mü olurcular var, bizim zamanımızda ultrason yoktu falanlar 😁 valla ben çoğuna gülüp geçmeye çalıştım. Benden yapmakta zorlanacağım şeyler istediklerinde direk yapamam diyebildim. Kendi ev temizliğimi de istediğim zaman yaptım istediğim zaman yapmadım, hiç kafanıza takmayın böyle şeyleri daha neler göreceğiz kim bilir 🤗