Kızlar sleepy natural bez aldım trendyoldan 210 lu..cok indirimde su an.112 tl..160lısı bile 102 tl..Ama yorumlarda hep 1 numara cok küçük deniliyor ben o yüzden 2 aldım..Ama 2 ye de küçük demişler anlamadım bir türlü.210 lu cok mu acaba iptal etsem bilemedim.Alan var mı??