Hamileliğimi öğrendiğimden beri buralarda doğum hikayeleri okuyorum ve şimdi sıra bizim hikayemizde ☺️ Evettt klasik cümleyi kurmadan olmaz 🤪 Bende doğurdum 🙏🙏🙏 Şükürler olsun prensesim Defnemi sağsalim kucağıma aldım. Gelelim hikayeme. Hamileliğim o kadar güzel geçti ki ne bulantı olduuuuu ne aş erme ☺️ Haaa aş erme olsun ister miydim bilmiyorum nasıl bişi merak ediyordum 🙈 Ama iyi ki de olmadı ailelerden uzaktayız çünkü bir eşim bir ben Allah da gönlümüze göre veriyor sanırım binlerce şükür 🙏 37.hafta çatı muayenesini yaptı doktorum (hiç korkulacak bişi değilmiş) Sordum normal doğum yapabilir miyim? Bence yaparsın dedi doktorum. Ve ben inanılmaz korkuyorum hem normal doğumdan hem de sezeryandan 🙈 e ama çocuk bir şekilde çıkcak ordan 😉 ikisinden de korkuyor olmam bu kararı vermemde etkili oldu normal doğumu beklicem olmadı her türlü sezeryana alırlar dedim. Son haftalarda benim prensesimde kilo olarak gerilik oldu biraz sıkıntılı 2 hafta geçirdik ama diğer değerleri çok iyiydi o yüzden doktorum beklemek istedi normal doğumu. 38+2 de gittim çatın çok uygun inşallah bebek müsade eder dedi ama yine açıklık yoktu dedim sanırım annemleri bekliyor kızım ☺️ Veee gerçekten de öyle oldu. Pazar günü akşam memleketten annemler geldiiii yemek yedik yattılar derken bende artık uyumaya hazırlanıyordum hopppppppp suyum geldi 😮 tabi ilk başta anlamadım sonra kanlı bir şekilde geldi eşime söyledim annemi kaldırdık hemen hastaneye gittik. Yatış verdiler 0 açıklık ama suyum geldiği için göndermediler eve. Gece 2 gibi yatış verilmişti sabah a kadar ara ara nst bağlandı sancım görünüyor ama ben pek hissetmiyorum. Sabah 8:30 doktorum geldi muayene etti 0 açıklık. Rahmi yumuşatan bir ilaç vercem yüzde 50 şansın var istiyormusun normal doğurmayı dedi bnde siz karar verin bebeğime bişi olmayacaksa istiyorum dedim. Ve ilacı verdi. 9:30 gibi ilacın etkisi oldu ve sancıları hissetmeye başladım en dayanılmazı da sürekli nst ye bağlı kalmaktı bebişimin kalp atışı sürekli takip halinde olmalıymış. 10-11 arası inanılmaz sancı geldi doktor muayene etti 11 de harika gidiyoruz bebeğin başı bası yapmış 3 cm açıklı dedi epidural istiyorum dedim tamam yarım Saat sonra takılsın dedi. Ayyy aman allahım o yarım saat geçmek bilmedi hani sancı araları oluyodu 😂 benim durmaksızın sancılarım geldi anne ölüyorum sanırım dedim. Yürüyorum dinmiyor pilates topuna oturuyorum dinmiyor ağrım kaç kere butona basıp hepşiree ebe çağırdım hatırlamıyorum epidural yapacak doktor ameliyattaymış gelemedi. 12 yi geçiyordu artık ebeyi çağırdık kakam geliyor diyorum ıkınmam geliyor diyorum inanmıyor birkaç dkka başımda durunca muayne etti ve tamm açıklık annem doğuruyordun dedi ebe şok 😱 1 saat gibi kısa sürede 3 cm den tam açıklığa ulaşmıştık hemennnn doğummmm diye bağırdı geldiler yatağımı doğumhane ye götürdüler. Epidural yapacak doktor da tam ben doğumhaneye girerken geldi ne yazık ki o sancıları epiduralsiz çektim 😔 doktorum sezeryandan çıkıp geldi hemen ıkınmamı istedi ben ıkınmayı beceremedim sanırım karnıma bastırdılar 6. Denemeydi sanırım bebişim doğdu ebenin desteğiyle ☺️ Ama yok böyle bir rahatlama o sancılardan sonra en kolayıymış doğurmak. Hemen kucağıma yatırdılar dünyanin en güzel duygusunu tattım 🙏 prensesim boynunda kordonla gelmiş o yüzden hem ıkınamadım kordon yukarı çekti hem de kesi atmamasına rağmen biraz sıyrık oluştu çok küçük dedi doktorum 3 dikiş atıldı. Dikişlerde 15-20 dkka sürdü gibi geldi bana evet biraz hissettim ama dayanılmayacak bir acı değildi. Ve giydirdiler odama götürdüler annem kayınvalidem bekliyordu beni bir üşütme aldı 3 kat pike 2 kat çorap giydim klimayı sıcağa açtık kuzum gelene kadar anca ısındım onun da ilk kontrolleri aşıları topuk kanı vs muayeneleri yapılmış biraz uzun sürdü yanımıza gelmesi. Ve ilk babayla tanışma 🙏 inanılmaz güzel duygular yaşadık. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Sancı çekerken ayetel kursa, nas felak surelerini okudum annem de başımda dua etti. Bol bol dua edin rabbim kolaylığını veriyor dayanma gücünü.
tamam artık bitiriyorum ☺️ 53 kg hamile kaldım 65 el doğuma girdim 9. Gün bugün 6 kilosu gitti bile.
bir de doğumdan zor olan emzirmeymiş bol bol emzirme detaylarını okuyup öğrenin ben çok zorlanıyorum sizlere kolaylık versin rabbim 🙏