NaimeYilmaz EmineYavuz 3 gün sonrasında doktora gıtmelısnz 3.gune kdr normal karsılıor doktorlar sonrasında gecıktırmeden gıtmek lazm susuz kalmıs olablrsnz bu surecte rısklı bır durum gecms olsun
Kizimveoglumm EmineYavuz acaba doğum belirtisi olabilir cnm yinede yanlış bilgi olmasın ama ishal doğum belirtilerinden biri 😉
Gozdealpu Normalde nar ekşisi ile türk kahvesini macun gibi yapıp yiyoruz ama hamilelikte nasıl etkisi olur bilemedim. En iyisi doktora sormak. Muz yiyebilirsiniz
EmineYavuz Gündüz den beri yiyorum geçmiyor artık çok canım yanıyor doktora dün gittim suyu çok iyi dedi
NeslihanPiaAbac EmineYavuz acile gidin serum veriyorlar kaybettiğiniz suyu vitamini takviye için iyi geliyor.Benim çok uzun sürmüştü yatış cerdi doktorum.Patates haşlama pirinç lapası yedim sürekli.Geçmiş olsun
merveeyn Bende iki gun once atlattim cok gecmis olsun kaybettigi. su icin serum taktilar acilde bide muz ve haslama patates yiyerek gecirdim baska turlu gecmiyor vallahi serum şart 🙄