Nihalufuk Arkadaşlar merhaba 28+5 haftalik hamileyim 2 gündür sağ kasigimda hafif ağrılar var ve beyaz kokusuz akintim oluyor yaşayan var mı normal mi sizce
Nihalufuk Yesmckmk Ağrım şiddetli bir ağrı değil ama ara ara yine de oluyor ama akıntının olması biraz var normal mi acaba
Yesmckmk Nihalufuk ben bugün tekrar sordum muane de gebelikte olması çok normal dedi ama birde fitil verdi aynısını önceden de istemiştim o çok iyi geliyor bana
Yesmckmk Nihalufuk ben de üşüttügüm de çok artıyor o yüzden kendinizi ve özellikle ayaklarınızı sıcak tutun ben öyle yapıyorum ve kesiliyor
Nihalufuk Yesmckmk doğru söylüyorsunuz aslında ama bazen ateş basmasından dolayı da usudugumu bilmiyorum
ayazmoms41 Benimde öyleydi idrar tahlili yaptırdım hafif enfeksiyon dediler ilaç vermediler bu hafta tekrar yaptırdım enfeksiyon çıktı dikkat edin yine de ihmal etmeyin derim