1994ozg Hlyadmn ipek kirpik en mantıklısı yoksa ağlamaktan yüz göz simsiyah olur ben de makyajsız giremem doğuma😅
Fatma8988 Hlyadmn evden cıkarken belki bi kapatıcı sürülür ama sanmıyorum ki o kadar sancıdan sonra terleyip akmasın:)) ben hastane cantama koydum rimel ve kapatıcı. Doğum sonrası halim olursa sürücem sırf fotoğraf icin😂
Duygukc Hlyadmn sürülür sürülür millet duşa bile giriyor valla olmadı biz yatarız anamız bacımız arkadaşımız yalapşap yapar makyajımızı 😂😂
Belmaaa Hlyadmn kendi ayağımla gideceğim ama rimel akar diye sürmicem bb krem kapatıcı ve allık sürücem yanıma da alıcam doğumdan sonra halim kalırsa foto çekmeden sürerim belki diye
Akg Hlyadmn doğumdan sonra yap güzelce şık pijamanı giy makyajını yap. Bebeğinle foto çek 😇 Ben öyle yapıcam
Nilaykirikbas5516 Kızlar şu makyaj nasıl bisey 23 yaşındayım belki inanmazsınız hayatimda ilk defa düğünümde makyaj yaptım yani ne gibi bi özelliği var 😍😊
Elfydr Hlyadmn 😅😅 o rimel akar panda gibi çıkarız doğumdan. Doğumun ne kadar sürede olacağı belli değil. Ağlama duygu seli ıkınma derken bilemiyorum.ilk doğumdan çıkınca ben bile kendimi tanıyamadım ama sonrasında odaya geçince yapılabiliyor
Mommy006 Hlyadmn rimel akar… onu yerine gitmeden 1 hafta önce kirpik lifting yaptır daha güzel durur, doktor onayıyla da doğumdan 2 hafta önce 3d kaş dolgu boyama yaptır🤷🏻♀️