dilek1 canım korkutma kendini boşuna en fazla 2 gün sürüyor sancı oda dayanılmayacak gbi değil ben suni sancı cekmiştim 2 gün ama doğum bittiğinde hiç birşey kalmıyor sanki hiç bişey olmamış gbii , sancı aralarında nefes alıp dinlenme vaktin oluyor zten 😊 sana yardımcı olan ebeler doktorlar var zaten bebek yolunu biliyor kendisi geliyor , sen sadece ona yardımcı olabilmek için doğru hareketler ve doğru nefes almayı öğrenmelisin ..