benveoglum Hanımlar uygun fiyatlı sabahlıklı pijama takımı. Arıyorum ama bulamadım hepsi çok pahalı lohusa sepeti diye bir sayfa varmış ordan hiç alışveriş yaptınız mı ürünleri nasıl
Blackpink benveoglum canim instagramda @artiscollection var trendyolda da satislari var urunlerin fiyatları cazip istersen bak bi hosuna gidebilir.
Eliftmzkrkmz benveoglum gereksiz pahalılar. Ben trendyoldan normal pijama takımı ve lcw’dan gecelik aldım. İş görecekler onlarda 😊
TAkilicci benveoglum ben dantelli falan sevmiyorum o yüzden bunu aldım ikisi 120₺ ye geldi normalde 250₺
kedilervekaranfil benveoglum Fiyat aralığınız ne bilmiyorum ama ben pentiden normal pijama takımları ve sabahlık alıp kendim takım yaptım. Normal bir lohusa takımından daha az fiyata iki pijama bir sabahlık almış oldum
benveoglum Eliftmzkrkmz bende bugün lcw falan baktım ama yoktu hepsi kısa kolluydu ben kapalı oldugum için olmadı malesef üzerlerine sabahlıkta bulamadım
Gizemito TAkilicci Sürekli beklediğim takım 🙄 Bir türlü denk gelemedi alamadım sinir oldum iki indirimi de kaçırdım beden yok, küçük beden var. Siz online mı aldınız acaba 🤗
benveoglum kedilervekaranfil canım bugün pentiye baktım 150 tlden aşagı ürün yoktu aşırı pahalıydı sabahlıklısız ve kısa koluydu
Busu benveoglum Pınar tekstil var mı bulunduğuna il veya ilçede ben ordan aldım hamile elbisesi 50₺ idi pijama takımları da büyük beden dahil 35 den başlıyor çokta kaliteli ben 3 takım aldım
Canvecansu TAkilicci https://imgyukle.com/i/CxNBev bende bunu almıştım bir tane daha almak istiyordum ona da bakacağım 😂
Sevendays benveoglum ben lohusa sepetinden aldim ama suan baya pahalilanmis aldigim pijama 150 di smdi 190 olmus 2 ay bile olmadi ama kumasi guzel mecitlerden almistim
TAkilicci Canvecansu evet bunuda biliyorum ve beğeniyorum :) internetten alırsanız sabahlık çok bol aklınızda bulunsun
Canvecansu TAkilicci terliğini de almıştım bunun. Diğer modele de bakacağım L beden almayı düşünüyorum ben ama 170 boy 84 kiloyum şuan 😂😂😂😂😂
TAkilicci Canvecansu boyum 1.75 kilom 79 gecelik benim xs biraz göğüs kısmı sıktı geri kalan kısımlar normal sabahlığı xxs o bile hafif bol belki yardımcı olur size beden seçerken ama bence l almayın 🙂
Hazal52 TAkilicci rahatsız edermi acaba orayı kesip içe kıvırıp diktirmek olurmu acaba sesli düşünüyorum 😂