sdfars kimyasal gebelik yasayip adeti geciken var mi?? ya da daha erken olan ?? kimyasaldan sonra hemen hamile kalan??
Berfin_kycn sdfars ben 22 eylülde kimyasaldan düşük yaptm sonra 1 haftaya kanamam bitti 22 ekim de bi kere adet gördüm ve bidaha görmedim şuan 34+1 gebeyim🙈❣️hiç korunmadım korunmazsan daha çabuk gebe kalırsn
sdfars cat pat korunduk yumurtlamaya denk gelmis midir bilemiyorum 4 gunum var bugun adet sancisi gibi agrilar basladi adet olacagim sanirim