TugceDmrc sağlıklıyım ve stajımı orda yaptım bence gayet iyi ve temiz bir hastane. Herşeyinle ilgileniyorlar. Doktorları bilmem ama hemşireler ve çalışanlar çok iyi. Temizlik bakımından kimse laf etmesin valla her koridorda destek personellleri var. Hijyenik değil demişler ben ne hastaneler gördüm Türkiye’nin en temiz devlet hastanesi diyebilirim için rahat olsun