insan_insan İkili tarama testi nasıl oluyor ? Kendi doktorumuz mu yoksa radyolog/perintolog mu yapıyor ? Ben kendi doktorumun yapacağını düşünüyordum hep ama dün bir arkadaşım hayır radyolog yapacak diyince şaşırdım 🤷🏻♀️ Sizlerde nasıl oldu ?
ozgeya insan_insan ikili tarama testini doktorunuz yapıyor. Ultrasonda birkaç ölçümden sonra kan veriyorsunuz değerlerinize bakılıyor.
Epifenomen insan_insan kendi doktorum ultrason ile ölçümleri yaptı sonra kan tahlili verdik. Radyolog falan ilk defa duydum kuzum 😕
eryesil insan_insan kendi doktorun yapar zaten rutin muayenenin aynısı tek fark ense ölçümü yapması 😃
Mevoo insan_insan kendı doktorum ultrasonda kontrol etti bide ayrıca kan verdik o kadar başka biri bakmamıstı 🤗 Ayrıntılı ultrasona başka doktor bakıyo radyolojıydı galıba 🙈
Seymayldrm Kendi doktorun yapıyor tabiki ölçüm yapıyor ultrasonla sonra kan veriyosun onun sonucu 1 haftaya çıkıyo onu gösteriyosun doktoruna
Seherr Canım benim doktorum baktı ense kalınlığı yok dedi ama yinede ben perinatoloğa gittim tanıdık doktor vardı çünkü sağolsun hem kan testime burun kemiğine ense kalınlığına baktı
Cansucasalin Canım benım ölçümümü radyoloji uzmanı yaptı , radyolojı uzmanları bebegın organlarını daha iyi tanıdığı ve ölçümünü daha iyi yaptığı için radyolojı uzmanları yapar benımde radyoloji uzmanı yaptı 💕
Babyy1S insan_insan kendi doktorunuz bebeginizin burun kemigi ense kalınlığına bakıp ona göre kağıdınızı doldurup sonra kan alma yerine veriyorsunz kagidı ve 2tüp kan verirseniz ikili tarama olmuş oluyorsunuz yani verdiğiniz kan ankaraya gidiyor orda bakılıp 1hafta 10 gün içinde sonucu çıkıyor kısacası kan verirseniz ikili tarama testi yapılmış oluyor 😊
Deletedmom264 insan_insan Bu işi perinataloglar yapar ve sonuçları değerlendirir.Benim ikili testi ve detaylı ultrasonumu perinatalog yaptı bu işlerde uzmanı olduğu İçin ki zaten doktorum o şekilde uygun gördü, doktorum ikili vs yapmıyor
insan_insan Deletedmom264 ozaman doktordan doktora fark ediyor yukarıda kendi doktorunun yaptığını belirtenler olmuş en iyisi kendi doktorumun yönlendirme yapmasını beklemek olacak galiba 🌺
Deletedmom264 insan_insan Aynen benim doktorum o şekilde yönlendirdi o şekilde yaptık benimde ilk gebeliğim doktorum ne derse onu yapıyorum doktora güvenmek en önemli şey gebelikte