Gd1992
canim ben de 14+6dayim, hic mide bulantim, bas donmem vs olmadi. Hala da belirtim yok. Benim de randevum 26sinda, artik cinsiyetini ogrenelim diye bekliyorum😊
kafana takma belirti olmamasi guzel aslinda.. hareketlerini hissetmeye baslayinca daha rahat ederiz😊
grip icin de bol sivi al, dinlen ve guzel beslen. Cok kotuysen doktora danisabilirsin sanirim genelde parol
veriyorlar.