Lara44 Gd1992 canım ben geçen sene Doğum yaptım ve detaylıda ebru tarıma gittim yine hamileyim Allah izin verirse yine ona gideceğim 🤲🙏🏻
Bimelek Gd1992 arkadasim 2 çocuğunda kendisine gitti çok memnundu tani koymada iyi bir doktor arkadaşım ilk çocuğunu kaybetti diğer iki gebeliği ve doğumu dahil ebru hoca yapmıştı dediği gibi de çıktı yani güvenebilirsin bence 🌺
Gd1992 Kediannesi123 evt gttım ck guzel baktı ılgılendı ck memnun kaldım ck arastırdm bn onda karar kıldım gttm suan 2 aylık olduk ck sukr dogduk bız
Kediannesi123 Gd1992 maşallah sağlıkla büyüsün kuzucuk 🙏🏻 Darısı bize. Bende Mersin den gitmeyi düşünüyorum da bula gitmiş olmayayım
Gd1992 Ben ebru tarımda dogm yapmadm oyuzden fıyatını bılmıyorum bn mersınde oturuyorum sadece ayrıntılı ultrason ıcın gtti ebru tarıma