Merhaba hanımlar geçen ay çatlatma iğnesi vurulup adet gördüm ilk defa çok az şimdi bu ay adetime 9 gün kaldı aşırı derecede mide bulantim var sabahtan beri eşimde ısrarla gidelim hastaneye yada test alıp bakalım dedi yok dyrum çok erken çıkmaz bişi kasiklarimi sanki eliyle cekiyolqr öyle bı bel ve kasık ağrım var usutmusumdur diye oyalitorim kendimi eşimi dinleyip gitsem mi hastaneye yine negatif duyarız diye korkuyorum ama ilk defa böyle mide bulantısı kaisk Cancisi çektim hiç adet ağrısı gibi değil çok değişik bir ağrı beklemeliyim dimi