Merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 25+5 im . Tansiyonum 14/8 -14/7 - 14-6 değerlerinde çıktı yarım saat arayla. Doktorum tansiyon ilacı baslamamız gerekiyor diyerek “alfamet 250 mg” verdi. Daha önce bu ilacı hamileliğinde kullanan oldu mu ya da tansiyon problemi yaşadınız mı? Daha önce hiç tansiyon ilacı kullanmamıştım. Tabiki doktor verdiyse vardır bi bildiği ama yinede hamilelikte insan ilaç içmeye çekiniyor.Görüşlerinizi belirtir misiniz sizde aynı durumu yaşayan varsa. Teşekkür ederim .