Bushrasa Merhaba kizlar bugun tam 38 hafta. Olduk yarin sezeryan olucam ama harekette baya bi azalma var çok yavaş hareket ediyo ve çok çok az korkuyorum neden böyle !! Sizde aynı durum oldu mu
Nuray94 Bushrasa 38. Haftada genelde doktorlar harekette azalma oluyor diyorlar. Ama önemli olan en çok hareket ettiği 2 saat aralığında 10-15 kez hareket etmesiymis her gün. Benimde tansiyon ve şu azlığı sıkıntım var her gün 2 saat aralıkta sayıyorum hareketi kaç diye.
Meleker Bushrasa bebek büyüdüğü için normal diyor herkes zaten artık farkederseniz tekme atmaz sadece bebek ordan oraya geçer gibi oluyor