Dzeyy Kızlar 24. Haftada brri serklajlıyım 29 olduk iş yerim açıldı şimdi 32. Haftama kadar heyet raporu istesrm alabilir miyim
Sibelveminik Dzeyy raporu ne için istedikler sizden acaba? Benden de istediler ama bizim iş yeri kapalı şuan
Dzeyy Sibelveminik iş yeri virüsten dolayı kapalıydı şimdi açıldı ameliyat olduğm için işe gidemiycem o yüzden rapor alıcam mecbur