Kuzucuk61 Kızlar 13. Haftada ense kalınlığı 2.3 çıktı dünde kan sonuçlarında orta risk olduğunu belirtti doktor. Bugün kendi doktorum biraz kalın deyip tekrardan bir perinatolog görsün dedi. Şu an 15+4 deyiz. Başına gelenler oldu mu?
bburcu Kuzucuk61 benim ensede sorun çıkmadı ama kan sonucu orta risk çıktı 🙄 sonra 1 ay geçmek bilmedi. Dörtlü temiz çıktı çok şükür. Doktor dörtlü test önermedi mi 3 ve üstü risk diye biliyorum çünkü
Edizinannesii Kuzucuk61 canım benimde 2.4 cıktı doktorum biraz kalın ama sorun yok dedi kan sonuçlarım temiz çıktı çok şükür 🤲
Kuzucuk61 bburcu hayır önermedi. Orta risk olduğum için. Sadece ense kalınlığı tekrar ölçülsün istedi bende Üni hastanesinde iyi bir prof perinatolog var tekrar ona ölçtüreceğim.