Masum dün internet baya arastırdım övülen doktorların hepsi hastanede ayrılmışlar kalan bayan doktorlarda oya hanım ve mujgan hanım ıkısı hakındada ne iyi ne kötü bi yorum bulabıldım oyuzden hic bılmıyorum yasayıp görcez gittikten sonra yazarım buraya