Allah yar ve yardımcın olsun canım.. İnş sağlıkla kucağına alırsın benimde ilk gebeliğimde 38. Haftada kontrole gittiğimde suyumun çok azaldığını ve acil sezeryan alınması gerektiği söylendi..bulunduğum hastane dışında iki özel doktora daha göründüm onlarda doktoruma aynı görüşte olunca mecbur kabul ettim normal doğumu çok istememe rağmen nasip böyleymiş dedim ve hamdolsun oğlumu kucağıma aldım senin sınırdaymış canım dikkat et çok yorma kendini bolsu içmeye bak havuç suyuda iyi geliyor diyorlar yalnız bildiğim kadarıyla son haftalarda su artmaz ama sabit sınırını koruyabilirsiniz bu yüzden fazla yorma derim.. Geçmiş olsun tekrardan tedirgin olma canım 36 haftaya kadar gelmişsin maşallah inş sağlıkla kucağına alırsın