Nansnnsnsn canım tamamen yapan kişiyle alakalı ebe veya doktor merhametli ise hiç canın acimiyor ki bu iğne yaparken bile geçerli ama merhametli insan canını acitmiyo. Kimi ebe dört parmağını hart diye sokup bagirtirken bazı ebe ya da doktor kayganlastirici sürüp yavaş yavaş acitmadan iki parmağıyla yapiyo. Sen baştan canının çabuk acidigini korktuğu soyle yapan kişi dikkatli yapar. Zaten acitsa bile otuz saniye sürüyor o kadar da dayanirsin yani. Kendini kasma rahat ol çok düşünüp buyutme canım😊