Mina00 6+3 ya ben perşembe günü kendi doktoeumun kliniğine gittim hiç bi sorun olmadığını söyledi pazartesi başka özel bi hastanede kan sulandırıcı iğne için rapor çıkarmaya gittim doktor dedi muane edeyim seni muane kesenin şeklinde bozukluk var dedi kanama alanı oluşmuş falan dedi ama kensi doktorumu aradım öyle bişey görmemişim o doktora giden delirip çıkıyor dedi