svmlanne Biz günümüzü aldık.🥰 Pazartesi doğuruyorum çatı darlığından dolayı mecburi sezaryan ama olsun normalden çok korkuyordum böylesi daha iyi oldu 😍 rabbim isteyen herkese hayırlı etlatlar nasip etsin inşallah 🤲🙏🥰 dualarınızı beklerim
Kubs Ayy bende pazartesi doğuruyorum zorunlu sezaryen benimde 🤷🏻♀️ Ne hissettiğimi bile bilmiyorum 🙈