dgo Merabalar kızlazr. Azerbaycandan katılıyorum. 24 haftalık hamileyim. Size bi sorum olucak. 4lü tarama testi verən oldumu?ben verdim pozitive çıktı 2si. Ultrason temiz söyledi şükür. Kimsede böyle oldumu?