Kızlar artik bende doğurdum 😍😍 Doktorum 38+1de cati muayenesi yapti , vajenin dar zaten kastığın için de normal yapamazsın dedi , zaten bilenler bilir alttan muayene olamıyordum normalde de . Haftaya gel bebegi alalim dedi . 39+1de hastaneye gittim bi kac tahlil yaptirdim, zaten bebek de hala yukarıdaymış. Spinal mi istersin genel mi dedi , cesaretsizligime ragmen spinal dedim cunku doktorum onu oneriyorum dedi . Neyse beni 10 da odaya aldilar 2 paket serum taktılar, aksam 3 bucuga dogru ameliyata aldılar, fotoğrafcı da istemiştim. Masaya aldılar, ilk once oturdum spinal icin anesteci sirtimda vuracagi yere baktı, yaparken haber verdi sabit cekmezseniz hicbir sikinti yok , igneden zaten korkan biriydim ama pek oyle korkulacak biseyi yokmuş. Sonra bacaklarima sicaklik indi beni yatirdilar , pek oyle dokunmalari da cok hissetmedim , sondayi da uyusukken taktilar , 15 dakika bile surmedi bebegim cikti , toplam 40 dakikada isimiz ameliyathanede bitmisti . 5 saat gectikten sonra uyusmam gecti sivi seyler yiyip icmeye basladim ve yurumeye basladim . Bir cesarey yurudum oyle bas donmesi falan da yasamadim. 1 gece kaldim gazimi falan zaten ilk gun çıkarmıştım cok sukur korktugum gibi olmadi hicbisey . Suan tek sıkıntım bebegim emiyor ama gogsum yara cekemiyor , ya ucum olmadigindan ya da gogsumun ucu buyuk onu alamiyor sagip veriyorum . Sut konusunda onerilerinizi bekliyorum , 2 gunluk anneyim 😍 uykusuzluk var ama hic onemli degil bebegin ac kalmasi aglamasi daha kotu oluyor , uyumamak hicbirseymis yani . 3325 gr 48.5 cm doğdu kızım. Oyle depend falan da kullanmadim hastanede verilenler yeterli oldu oyle aman aman cok kanamam yok yani . Sonda cikarirken biraz agridi ama anlik bişey yani zaten hemsireler işinin ehli . Sormak istedikleriniz varsa buradayım 💜💜