Ireem7 Kızlar merhaba benim bebeğim baştan beri çok hareketli olmadı ilk gebeliğim. Son zamanlarda akşam sabah hissediyordum bu birkaç gündür çok az hissediyorum günde 1,2 kez falan sizinde bu haftalarda böyle oldu mu
Muberraonur Ireem7 benimde baştan beri çok hareketli olmadı kimisinin içinde top koşturuyor 😀 gün içinde hareketlerini hissetmen yeterli canım
Muberraonur Ireem7 birde çok ayakta duruyorsan iş yapıp yoruluyorsan daha az hissedilirmiş sol tarafına yat biraz hareketlerini hissedersin
Mucizem7 Ireem7 tatlım hareketli isen gün içinde bu aralar bebegin uyuduğu söylenir. Ama çok tedirgin oluyosanda bi çikolata ye sol tarafina uzan hareketlenir merak etme.bide bebekler 30dan sonra daha hızlı büyüyorlar yerleri daraliyo oyuzden de olur demişti ozmanlar doktorum korkma yani😊👍
Gamzedngdn Ireem7 kuzum bazen çok hareketli oldukları bir iki günün sonunda çok uyuyorlarmış belki uykudadır yaramaz 😌
Ireem7 Muberraonur içim rahatladı sürekli herkes say say diyor ama sayacak kadar olmuyordu bu iki gündür böyle olunca korktum bizimkiler sakin olacak sanırım 😊
Ireem7 Muberraonur plasenta aşağıda olduğu için çok iş yapmıyorum sadece yemek kıyafet bulaşık işini yapıyorum belkide farketmeden yoruldum
Ireem7 Mucizem7 Gamzedngdn Unsalinn_Annesii teşekkür ederim arkadaşlar içim rahatladı. ☺️sayılacak kadar olmasa bile akşam bir iki kez hissetsem bu iyi olduğunu gösterir dimi ilk gebelik olduğu için hep bir korku oluyor insanda
Unsalinn_Annesii Ireem7 canım benim bebeğim maşallah çok hareketliydi geçen haftalara göre şuan 30+3 olduk azaldı 30. haftaya girdiğimden beri hareketleri azaldı
Unsalinn_Annesii Ireem7 canım ben iki gündür sayamadım ama azıcık bile hissetsem şükür dedim mutlu oluyordum düzensiz olabiliyor bebek uyuyo olabiliyor ama uzun süre hissetmezsen gene bir doktora git canım tedbir olur en azından
Ireem7 Unsalinn_Annesii haftaya kontrolüm var olmadı erken giderim bugün yarında böyle olursa. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza hepimiz 🤲
Unsalinn_Annesii Ireem7 ben 2 gün önce gittim kontrole sıkıntı yoktu şükür hareketleri azaldı o şekilde bugün düne göre biraz daha hareketli normal demekki uyuyorlardır belki ☺
Bcdi Masaltugba katılıyorum. 12 saat içinde 10 defa hissetmen gerektiği söyleniyor doktorlar tarafından. Ayrıca 4 saat hareketsiz durmamalı. Tabi ki herkesin yapısı ve hamileliği farklı ancak bence doktorunla görüşmen gerekir.