Merhaba benim bir süredir bebeğimin suyu az ve tansiyon sıkıntım var. Çok nadir de olsa tansiyonum yükselebiliyor. Şu an normal seviyelerde. Şu azlığı suni sancida zorlayıp tansiyon yükselmesi olabileceğini söyledi doktor ve sezeryan doğum olma ihtimali yüksek 40 haftayı bulmaz dedi. Benim de evde bir kızım daha var ve normal doğum olma ihtimali varsa normal yapmak cabuk toparlanmak istiyorum. Acaba şu azlığı ve gebelik tansiyonu olup normal doğum yapan var mı?