Merhaba arkadaşlar. Şuan 17+6 yız. Ikı üç gündür kasıklarımda adet agrısı gibi agrılar oluyor. Alt karnımda gerginleşme hissediyorum. Internetten arastırdım annemlere falanda sordumda olabileceklerini söylüyorlar ben yinede kafamda soru işareti kalmasın diye randevu aldım. Sizlerede danışmak istedim. Bu haftalarda adet agrısı gibi agrılar normal mi. Ara sıra gelmıyor ıkı uc gundur süreklı var. Üşütüyorumda farkında mı degılım acaba. Hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️