Merhabalar. Yaklaşık ilk gebeliğim ve 6. ayındayım. Son bir aydır göğsümde su gibi bir akıntı oluyor. Meme ultrasonu vs de çektirdim herhangi bir sorun yok çok şükür. Azar azar geliyor ama hiç durmaması canımı sıkıyor. Başına böyle bir şey gelen, çözüm bulabilen mıdır?