Sedakose61 Gözünüzaydın, sağlıkla büyütün inşallah öncelikle. Ama ben postunuzda mesai saati dışında doğumda çocuk doktoru,ameliyat, bebeğin kalbi durur ilk doğumda falan tarzı yazdığınız mevzuyu hiç anlayamadım ve endişelendim. Ne demek istediğiniz tam anlaşılmıyor açıklarsanız sevinirim.