İyi geceler kızlar. Hamileliğimi 20. haftasından sonra peşimi bırakmayan tansiyon belası yüzünden yarın sezeryana gireceğim İnşallah. Çok şükür bebeğim büyüdü 39 haftalık olduk ama kalması artık riskli benim için gebelik zehirlenmesi varmış bende. Dua edin kızçeler 😔❤