Deletedmom35 DidemYldrm başlıkta sizi görünce şaşırdım normal e kandırmış doktor dedim 😄 biraz eski bir postmuş meğer
MuratZeynepDiner DidemYldrm bende kesinlikle sezeryan dıorm ama ağrısız normal doğuma ikna etti.bi arastırın istersnz ben ağrısız olmasa normal doğumu asla kabul etmzdm
MuratZeynepDiner DidemYldrm ama tabi altarnatif olarak sundum yanlıs anlama müdahale etmek amacıyla yazmdm bende aslında sezeryanla ağrısız normal doğum arasında kaldım şimdilik ağrısız nırmal doğuma yakınnm ama her an vazgecebilirm☺
DidemYldrm MuratZeynepDiner kesi sayısı daha fazla oluyormuş ıkınma gecike biliyormuş Bebeğimin kafası biraz büyük bir daha kilosu haftasında 1 hafta önde çıkıyor biraz tombik bir bebek olucak o yüzden Korktum aslında canım normal Doğum dan
Ozgeanne Figen dikiş olayı tamamen bedensel sanırım kimisi geç kimisi erken iyileşiyor vs vs sürüp gider yani . Allahım korktugumuzdan sakindirsin ne diyelim hayırlı doğumlar herkese şekli ne olursa olsun 😇
MuratZeynepDiner DidemYldrm benmkide kafası önde kilosu fazla 2 hafta önde bebeğim ama doktorum ısrarla nırmal doğum dio.bende sezeryan dıorm normalden korktgmdan bahsetm ağrıszdan bahsetti anlamdm bende
Sheisagirl DidemYldrm annemin dikişleri tutmamış ve açılmış çok çekmiş. Bende korkuyorum bu yüzden dikiş işinden
DidemYldrm Sheisagirl benim annem Doğumda ölüyormuş canım çatısı dar ben iri bebekmişim 26 iç 26 dış da dikiş varmış