Kızlar bugün hastaneyi gittim şükür bebişime 9+6 sağlıklı fakat doktorum oksapar iğne yazdı bende hastaneden çıkınca eczaneye gittim. İlacı her yerde bulamadıgımızdan sorduk direk yok dediler tam çıkacakken pardon ücretli mi raporlu mu dediler bende ücret li dedim. Bekletelim sizi dediler.ve depodan ürünü getirdiler bana ücretini sordum 200 lira dediler bende bıraktım. Bir Baska eczaneye gittim ve aynı ilacı onlardan ücretsiz aldım. 200 liraya satmaya kalkan ve raporu olana ilaç vermeyen eczaneyi de 184 e arayarak şikayet ettim.